grb Kluba

"Dr Radivoj Simonović"Sombor 27
Pređeno:15km
Visinska razlika:128m
Vođa akcije: Zorić Zdravko Vremenski uslovi:< Sunčano, bez vetra, . Trasa:Sombor-Panonija-dvorac Dunđerski-Senta.

Opis akcije:
Ove godine izlet iznenađenja se malo razlikuje od prethodnih jer je bio isplanianran da se izvede na području Vojvodine a ne na nekoj planini.Somborski planinari su 23.10.2010. uputili se u jutarnjim časovima sa pitanjem gde je izlet iznenađenja ,po kratkoj najavi svi su imali neku viziju gde će to biti ali nije niko bio ni bluzu mesta no autobus kreće i raspoloženje je na velikom nivou.Posle kraće vožnje u prilasu Panoniji svi su već prepoznali to mesto to je bila prva destinacija za ovaj izlet,tamo su nas sačekali domaćini i uz sažet opis mesta nas proveli po dvoranama i salama samoga mesta.Obilazimo jezero koje je divno ali nije za kupanje,zatim krećemo na stazu staze vode kroz šumu i sa usponima tako da osećaj imate kao da je sveto na Fruškoj Gori,posle šetnji se kreće dalje ka sledećoj destinaciji, ali mali problem u prevozu i tu nastavljamo neplansku šetnju do Radaskog centra Bajša,uz put svaćammo u fazaneriju gde ima idivljih svinja. po dolasu u metereološku stanicu ,rukovodilac stanice nas je primio i objasnio sav princip rada toga objekta proračune koje oni prave da bi uvek imali situaciju nad nama pod kontrolom,posle nastavka vožnje dolazimo na drugu destinaciju to je Dvorac Dunđerski i obilazak samoga mesta sa predivnim kasačkim konjima, uspon na vrh tornja je posebna atrakcija jer pogled je predivan.Tu se malo zadržavamo piće i ručak ko želi .Nastavak puta vodi prema Adi ali to nije krajnja destinacija našeg puta, mala polemika ali posle nekog vremena stižemo na krajnju destinaciju a to je Senta,tu nam se pridružuje Snežana Potić i njen suprug planinari podružnice "Kinđa" iz Kikinde koji su i naši domaćini pošto smo imali malih zadržavanja na samom putu nismo stigli u predviđeno vreme pa nismo mogli ići na predviđenu stazu za pešaćenje ali su domaćini imali divnu šetnju uz obalu Tise do spomenica Senćanske bitke i nazad prema centru Sente, Zdržavamo se na piću i ko želi da nešto pojede ujedno je to bilo i upoznavanje sa samim domaćinima ,nastavk šetnje je do samog centra ,gradske kuce ,parka i nazad do našeg prevoza jer je već noć pala i bilo je vreme da se pozdravimo sa njima i uputimo nazad za Sombor gde stižemo oko 20,30 časova.Utisci sa same akcije su veoma pozitivni jer je bila veoma opuštena i druželjubiva akcija. Tekst pripremilo:Branko Štigmund
Fotografije: Branko Štigmund Izlet iznenadjenja, 23.10.2010.