grb Kluba

Staza drugog srpskog ustanka 2010

Datum održavanja akcije: 26-28.03.2010.
Opis akcije: 26.03.2010.godine 13 planinara odlazi na akciju Staza 2 Srpskog ustanka uz put se obilazi Topola Oplenac-Manastir Šatorje-Nikolje a oko 17 časova stižemo u dom na Rudniku dočekao nas domaćin Ćira P.TT.Beograd po smeštaju smo napravili malu šetnju po Rudniku. 27.03./10 pokret iz doma sa planinarima Željezničar Beograd kkrećemo ispred spomenika u Rudniku na 630m/nm obilazimo Stari grad-Misa "Stara Džamija" 670 m/nm-Veliki Šturaci ovde se rastajemo sa planinarima iz Beograda dalje sami nastavljamo na Mali Šturac,staza je bila pod snegom a uspon težakjer smo se uspinjali direktno na 1115 m/nm odmor na vrhu i nazad markacijama bez vodiča staza duga 12 km.28.03./10 idemo za Gornji Milanovac-Ljubić poseta spomeniku Tanasku Rajiću gde je održan mali čas istorije o stazama 2 Srpskog ustanka -Takovo poseta muzeju i obilazak crkve Brvnare iz 852 godine i povratak nazad u Sobljak gde je čekao pasulj,posle pasulja i druženja podela zahvalnica i krećemo put Sombora,U povratku kraći odmor na Dunavu -Čarda u Karlovcima.